Ze skrawków marzeń…

układam swój świat.

Od czego zacząć przy aranżacji salonu…

2 komentarze

Wiadomym jest ( ten kto mnie zna ) że różne sprawy moją głowę zajmują.

Tym razem padło na urządzenie salonu. Robiłam już kilka podejść, ale chyba wówczas nie miałam jeszcze określonego stylu który chciałabym w moim domu widzieć. Wnętrze ma sprawiać iż będę czuła się w nim dobrze i z chęcią będę w nim przebywać.

Jak ugryźć ten temat… Kolejny tydzień spędzam pochłonięta blogami wnętrzarskimi z całego świata. Kolejny raz przeglądam te same czasopisma. Wiem jaki kierunek obrać, ale decyzja nie jest łatwa. Chcę w tym roku wykonać bazę , którą z czasem będę uzupełniała tylko w kolejne dodatki.

Już dawno temu często zaglądałam na Blog pewnej sympatycznej Pani – Tomines Hjem i do takich wnętrz jest mi najbliżej. Tu można zajrzeć :  http://tomineshjem.blogspot.com/.

Czyż nie piękne !?

TM Design

TM Design

TM Design

TM Design

Moje poszukiwania zbliżają się ku końcowi. Znalazłam witryny , pozostaje określenie koloru… Daję jeszcze tydzień na podjęcie ostatecznej decyzji : ciemno-szary lub biały.

Witryna do jadalni – skłaniam się ku bieli.

witryna_charlotte_549A to witryna do salon witryna_charlotte_552 Dzisiaj troszkę pobawiłam się w fotografa ( lubię to ! )

5I mała szarada w kąciku książkowym

13Wiosna nadchodzi !

6Pozdrawiam wszystkich zaglądających !

Autor: zeskrawkowmarzen

Kontakt do mnie : gosiarogozinska@poczta.onet.pl

2 thoughts on “Od czego zacząć przy aranżacji salonu…

  1. Gosiu piękne inspiracje a jak Ciebie znam to Twój salon będzie równie piękny jak nie piękniejszy.

Skomentuj

